Кожен навчальний рік для освітян розпочинається із «Серпневих
педагогічних зустрічей» керівників закладів загальної середньої, дошкільної,
позашкільної освіти. Не став винятком і прийдешній 2021-2022 навчальний рік.
Ця особлива традиція зігріта теплом останніх літніх днів і любов’ю до своєї
професії. Це свого роду, час відліку нових справ, нового витка життя в освіті,
що знаменує початок шкільного марафону довжиною ще в один рік.
Саме сьогодні, 27 серпня, освітяни Дубровицької ТГ обговорили та
визначили нові шляхи модернізації змісту освіти, обмінялися інформацією у
діалозі із міським головою Богданом МИКУЛЬСЬКИМ, попрацювали у фокус-
групах під час тренінгу «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості
освіти».
Цьогорічні Серпневі педагогічні зустрічі проходили у новому форматі.
Головною їх метою було не просто підбиття підсумків, а обговорення
пропозицій щодо змін в освіті, обмін досвідом щодо їх впровадження з метою
підготовки конкурентоспроможних учнів, здатних вільно та швидко
адаптуватися в умовах інформаційного суспільства та європейської інтеграції
України. Робота була організована за двома модулями:
І модуль Незалежній Україні – 30 років: учасники зустрічі переглянули відеофільм
«Становлення освіти Дубровиччини впродовж 30-ти років Незалежності
(здобутки, перемоги та виклики)»; поспілкувалися про організацію
функціонування закладів освіти та ефективну підготовку їх до роботи у новому
навчальному році під час відкритого діалогу з Богданом МИКУЛЬСЬКИМ,
головою Дубровицької міської ради; обговорили перспективи фінансування
освітньої галузі, зміни до формули розрахунку освітньої субвенції на 2022 рік
(виступ Галини СЕКО, начальника фінансового відділу Дубровицької міської
ради); прослухали змістовну доповідь начальника відділу освіти, культури,
туризму, молоді та спорту Ніни СТАСЮК про досвід, реалізацію, перспективи
освіти нашої громади в процесі децентралізації, а саме вплив громади на
формування локальної освітньої політики з урахуванням місцевих культурних
особливостей та особливостей ринку праці.
ІІ модуль пройшов у вигляді директорського тренінгу з теми «Розбудова
внутрішньої системи забезпечення якості освіти» метою якого стало
удосконалення управлінських навичок керівників ЗЗСО та ЗДО з питань
самоаналізу внутрішньої системи якості освіти відповідно до напрямків за
«Абеткою для директора». Робота була організована у 4 фокус-групах за
основними вимогами Положення про внутрішню систему забезпечення якості
освіти для керівників закладів освіти:
Група № 1.
Експерт з інституційного аудиту Кушнір В.В.
Напрям «Управлінські процеси закладу освіти»;
Група № 2
Експерти з інституційного аудиту Рожко С.М., Серко А.М.
Напрям «Освітнє середовище закладу освіти»;
Група № 3
Експерти з інституційного аудиту Полюхович О.М., Киркевич О.С.
Напрям «Система оцінювання здобувачів освіти»;
Група № 4
Експерт з інституційного аудиту Белеля Ж.П.
Напрям «Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників»;
та для керівників закладів дошкільної освіти:
Група № 1.
Експерт з інституційного аудиту Красько О.В.
Напрям «Управлінські процеси закладу освіти»;
Група № 2
Експерти з інституційного аудиту Катрук О.С.
Напрям «Освітнє середовище закладу освіти»;
Група № 3
Експерти з інституційного аудиту Скибан А.Г.
Напрям «Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку
дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду»;
Група № 4
Експерт з інституційного аудиту Рабешко Н.А.
Напрям «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної
освіти».
Завершився тренінг аналітичною платформою, де було заслухано звіти
експертів з інституційного аудиту за результатами роботи в групах за
відповідними напрямками.